1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1470860

Sv: Apropå nånting...

RED DEVILS: Det är ett relativt begrepp det där, med att "lyckas" alltså. Ska man se till ren produktion vilket man ändå kan göra till viss del med Kolan och Skogs då dom får anses vara offensivt orienterade så har dom ju inte lyckats alls speciellt bra i jämförelse med Timrå-tiden. Kolan kommer förmodligen inte ens att slå det poängantal han hade i Timrå ifjol och säsongen innan. Lite anmärkningsvärt med tanke på den lilla hype som omgärdar honom. Skogs producerar som vanligt egentligen.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jaha - Nu har vi fokuserat på att tighta till försvarsspelet under den nya ledningen... 0-6, 2-8

Kan knappt bärga mig tills dess att vi ska börja jobba med anfallsspelet! Hur ska det sluta?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.