Inlägg: 1470921
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
söder över: På fråga 1 så är jag tveksam. Jag tvivlar på nåt napp.
På fråga 2 så säger jag att det kan ju vara värt ett försök.
Timrå är lika attraktivt som att se Ranelid utan solbränna.
På fråga 2 så säger jag att det kan ju vara värt ett försök.
Timrå är lika attraktivt som att se Ranelid utan solbränna.
Redigerad kommentar
+ 1
Hahl Bundy: ja men va fan gratis inträde borde väl locka någon? kan inte ni som bor där upp bjuda med någon mupp på match nu innan det tar slut?
hmm eller ska jag bara på måfå se i tele katalogen o skicka upp dom till den inte ont anande måfåmänniskan i svall timrå regionen?