1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614729 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1470952

Sv: Apropå nånting...
Wayne Gresky: Utan lön och uppfyllda kontrak, då kan vi i alla fall släppa den omedelbera kritiken mot spelarna i alla fall. Skönt med något bra i allt elende.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smokey:
Jag blir fundersam över hur mycket du har på fötterna. Om en person skulle säga till mig att företag X är konkursmässigt, skulle jag fråga på vilket sätt företaget är det, och hur personen vet om det. Skulle jag inte få bra svar på frågorna skulle jag ta det som ett rykte, och rykten ska hanteras med viss skepsis.

Oavsett om spelarna får lön eller inte, har dom sin egen heder, klubben, supportrar och sin fortsatta karriär att tänka på.

Sv: Apropå nånting...
Smokey: som jag skrev har någon hittat  en Timrå Hjälte som kan komma och tala dom tillrätta..spelarna

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.