Smokey: som jag skrev har någon hittat en Timrå Hjälte som kan komma och tala dom tillrätta..spelarna
Inlägg: 1470955
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nybbe: själv tycker jag spelarna inte förtjänar någon lön, tänk dig du köper en vara, en väldigt dyr sådan. den går sönder Vad gör du ? Jo reklamera, får du inte en ny får du pengarna tillbaka!