Kongo: Jag håller med dig 100%. Men här har vi tråkigt nog ett riktigt sjukt läge...
Inlägg: 1471003
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Vi har släppt in 18 mål på dom 3 senaste matcherna , vem ska vi ha som målvakt imorgon ?