1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1471005

Sv: Apropå nånting...
Vi har släppt in 18 mål på dom 3 senaste matcherna , vem ska vi ha som målvakt imorgon ?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Nu ska jag säga något jag lär bli idiotförklarad för. Jag måste säga att Aleksis imponerat på mig mest de stackars matcher han fått stå. Trots stora förlustsiffror så har han ändå hållit siffrorna nere. Tyvärr har matchandet inte ökat på Aleksis självförtroende och sannolikt är att man sänkt hans nivå med det märkliga matchandet av våra målvakter.
Ingenting den här säsongen slutar att förvåna en.

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Jag kan, om ni vill? 

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.