snabelhåkan: tänkte ge dig ett plus men sen insåg jag det pinsamma moment jag höll på att begå, modo är och kommer som det se ut alltid vara storebrorsan som klarade utbildningen bättre. Bara att leva med det.
Var nära att jag lurade mig själv där med ett plus, måste sluta förneka saker.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"
tänkte ge dig ett plus men sen insåg jag det pinsamma moment jag höll på att begå, modo är och kommer som det se ut alltid vara storebrorsan som klarade utbildningen bättre. Bara att leva med det.
Var nära att jag lurade mig själv där med ett plus, måste sluta förneka saker.
men alla med iq över en fiskmås förstår ju att gnabbet vi håller på med på HS är just för att dryga med varandra men alla vet ju innerst inne vilka som är större - modo, dock så verkar ju han lite bakom flötet när han kommer in här och tror att han ska upplysa oss om någonting!