Inlägg: 1471347
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Granath i tröja nummer 6 igen, är han inte kapten längre eller varför spelar han i den tröjan igen för?
Kongo: Ursäkta men vad menar du?
Jag har pratat om egetkapital och aktiekapital, dessa har man vid ingången av ett nytt bokslutsår i balansräkningen och när dessa är förbrukade så syns det i resultaträkningen efter 12månader. Eller tidigare i månadsrapporterna, om nu någon hos tik kan läsa en sådan.
Förstår fortfarande inte vad du syfter på, i vilket sammanhang skulle jag skilja på resultat och balans?