73Sjöbba:Eller knyppla lite kanske, dom sålde en knyppeldyna på lokus i förrgår.
Inlägg: 1471418
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Detta Timrå IK är det absolut sämsta lag jag har sett någon gång.
+ 1
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
RED DEVILS: Dagarna i elitserien är räknade. Känns lika bra det. Det här är ju bara pinsamt. Sist i kvalserien? Mjao, inte omöjligt.
+ 1