Hälge: Nej då. Vi har ju förstärkt med en massa 'karaktärsspelare'. Det är därför vi är så mycket bättre nu jämfört med i september.
Inlägg: 1471441
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Bragd-Birger: Precis. Det är inte nu vi ska vara på topp. Bättre att spara på krafterna (läs: Murley) till det blir matcher som gäller nåt.