1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1472648

Sv: Lilla SM 2012

joergenjonsson: Var var alla genuina FBK:are när det gick tungt för er vissa perioder i år o härom året?

Ca 3000 på matcherna hos er (som hos oss) o ni som ska vara så stödjande, riktiga fans?

Nä, du behöver lyfta blicken o granska dina egna medgångssupporters.

När börjar ni fylla hallen? I semi 4?

Löjligt!


Svarskommentarer

Sv: Lilla SM 2012
Hahl Bundy: det sjukaste jag sett i hela mitt liv var att enda gången dom hade tryck i hallen förra året var i absolut sista matchen och i de absolut sista minuterna, helt ärligt utan att försöka provocera det var fan helt stört! Hur kan det gå så långt.....

Icon: allt med en procent över 20 ska halsas ikv!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...