Hahl Bundy: det sjukaste jag sett i hela mitt liv var att enda gången dom hade tryck i hallen förra året var i absolut sista matchen och i de absolut sista minuterna, helt ärligt utan att försöka provocera det var fan helt stört! Hur kan det gå så långt.....
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Icon: allt med en procent över 20 ska halsas ikv!