Lekstuga för Linus Werneman och Daniel Örn tidigare ikväll. Laget vinner den viktiga matchen borta mot Växjö med 6-3 och killarna noterar varsitt hattrick! Inte äkta, men ruggigt bra ändå. Lagen låg på samma poäng före matchen och med endast fyra matcher kvar så förstår man ju vikten av vinsten.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Lekstuga för Linus Werneman och Daniel Örn tidigare ikväll. Laget vinner den viktiga matchen borta mot Växjö med 6-3 och killarna noterar varsitt hattrick! Inte äkta, men ruggigt bra ändå. Lagen låg på samma poäng före matchen och med endast fyra matcher kvar så förstår man ju vikten av vinsten.