1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614837 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1473024

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2012-03-03
Kattgubben: Ring inte till Com Hem bara, riktigt mycket kö där. :P Ring till Canal+ supporten, dom som ansvarar för kanalplanering!

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2012-03-03

Vafan, morsan och farsan har Canal Digital..

"Vi sa att vi skulle kunna se varje Timrå match med canal+ max..."
"-Ja, men har ni inte en HD-box så kan vi tyvärr inget göra"

Dåligt upplagt utav Canal + då de har flera kanaler att lägga den här kanalen på pararellt med HD upplösningen?


Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2012-03-03
Michael90:Sätt dig och ta samtal din spjuver ;)

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2012-03-03
Michael90: själv drog jag iväg ett halvtrevligt mail till csports... =)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.