Mm, jag skiter i vem de lyssnar på....de får gärna lyssna på oss "experter" framför datorerna så vet de hur de ska spela som ;) Tre sköna poäng idag och tar vi 25p i Kvalserien så vinner vi den också :D
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
ÖstrandsNisse:
Mm, jag skiter i vem de lyssnar på....de får gärna lyssna på oss "experter" framför datorerna så vet de hur de ska spela som ;) Tre sköna poäng idag och tar vi 25p i Kvalserien så vinner vi den också :D
Ps, bort med yared, saknar honom inte!!!