Mm, jag skiter i vem de lyssnar på....de får gärna lyssna på oss "experter" framför datorerna så vet de hur de ska spela som ;) Tre sköna poäng idag och tar vi 25p i Kvalserien så vinner vi den också :D
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
ÖstrandsNisse:
Mm, jag skiter i vem de lyssnar på....de får gärna lyssna på oss "experter" framför datorerna så vet de hur de ska spela som ;) Tre sköna poäng idag och tar vi 25p i Kvalserien så vinner vi den också :D
Ps, bort med yared, saknar honom inte!!!