mikenomad: Alltså, jag måste få kommentera det Jörgen Jönsson säger efter matchen. Han säger då att han är besviken och att hans lag spelade jättedåligt. Fine. Sånt händer alla lag. Timrå möstrade ikväll tre femmor, där nio ordinarie spelare saknades. I ett lag som bara har äran att lira för. Vi ställde upp med en ren juniorkedja med Wedin, Boyce-Rotevall och Friberg. Färjestad får iväg 37 skott på mål mot 23 för oss. Det går inte att komma ifrån; V i h a d e i n g e n t i n g a t t s p e l a f ö r!!! Färjestad hade ingen serieseger eller slutpsels- eller kvalplats att kämpa om men de hade vid seger och om övriga resultat gått deras väg kunnat fightas om en fjärdeplats och lite förmånligare förutsättningar i slutspelet. Fine Jörgen, ni är nog inte bättre när slutspelet inleds heller då, för det Färjestad jag känner hade inte tummat på några större detaljer i den sista hemmamatchen före slutspelet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Timrå möstrade ikväll tre femmor, där nio ordinarie spelare saknades. I ett lag som bara har äran att lira för. Vi ställde upp med en ren juniorkedja med Wedin, Boyce-Rotevall och Friberg. Färjestad får iväg 37 skott på mål mot 23 för oss. Det går inte att komma ifrån; V i h a d e i n g e n t i n g a t t
s p e l a f ö r!!!
Färjestad hade ingen serieseger eller slutpsels- eller kvalplats att kämpa om men de hade vid seger och om övriga resultat gått deras väg kunnat fightas om en fjärdeplats och lite förmånligare förutsättningar i slutspelet. Fine Jörgen, ni är nog inte bättre när slutspelet inleds heller då, för det Färjestad jag känner hade inte tummat på några större detaljer i den sista hemmamatchen före slutspelet.