T T: Så nu har vi alltså modo i slutspel och DIF till kvalet? Det värsta av scenarion denna afton...
Inlägg: 1474211
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Olle: Lägg till målvaktsskada och avstängning på det då...plus ett fyramålstapp. En fantastisk kväll!
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Olle:Det är ju som fördömt! DIF kommer aldrig tillåtas åka ur...