Kattgubben: Nix, blir han avstängd så följer den med i KS, så jävla oansvarligt av Robinson..vilka jävla spelare..
Inlägg: 1474245
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Burkmat:
Hur många gånbger sker inte den knuffen under en match, helt jävla sinnessjukt att domarhelvetet får hålla på.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Burkmat: Oansvarigt och oansvarigt, det är ju ingen tackling han borde bli avstängd för. Tror och hoppas dom nöjer sig med denna 5+Game.