FASTHÅLLNING FÖR FAAAN
Inlägg: 1474279
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Ja, det här var ju en jävla bajsmacka att trycka i sig också..... frågan är om det inte hade varit bättre för självförtroendet att bara torska med 5-0 helt enkelt. Och så DIF till kvalet. Och Lundström skadad.