1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1474377

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
mikenomad: Ja det här var den sista förnedringen innan själva förnedringen med stort "F" inleds. Den här kvällen kunde inte slutat på ett sämre sätt men vafan...vi är väl vana?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Olle: Mot LHC hade vi haft en mikroskopisk chans, mot DIF är vi chanslösa. Wesslau kommer vara glödhet mot oss, Norrena hade tokdarrat. Ett revanchsuget och i elftetimmen uppvaknat Malmö på det...jiiiiha.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Olle: Både Granath, Jonte och Linkan var borta från läktaren i 3:e.
Vette fasen vart de tog vägen

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06

Snillen spekulerar: Djurgårdsspelarna har blivit ett eller två år äldre de senaste ett eller två åren.

   

HERREGUD!

Hahaha grafiken

"Elitserien - Sm-slutspelet 2012 - Djurgården"

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.