+ 1
Inlägg: 1474646
Svarskommentarer
Sv: Kvalsvenskan
mattias - 74: Jag tror att det är en estetisk markering. 160 manodepressiva masar med sånt där gult löshår är nog max vad övriga Sverige klarar av.
+ 7
Sv: Kvalsvenskan
mattias - 74: mycket leksand nu här i timråboken. 160 är standard! Och som WG säger så kan man köpa på ticnet här alltid jag till bortamatcher funkar bra.
Sv: Kvalsvenskan
mattias - 74:Det är väl ganska rimligt och förståeligt att DIF skapar så goda förutsättningar för sig själv som möjligt iofs. Hur många platser släpper ni?
Kattgubben:
Med tanke på att Hovet tar 8000 nånting borde väl leksand få mer än 160. Jag tror knappast att 160 biljetter är standard som nån påstod, vill jag gärna se.