Helt rätt tycker jag, under fyra veckor står en hel klubbs existens på spel.
Då skall spelarna fokusera på detta och då kan man låta bli facebook, twitter och spånken. Jag vet att man är skitless på spelarnas krogvanor inom klubben.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hahl Bundy:
Helt rätt tycker jag, under fyra veckor står en hel klubbs existens på spel.
Då skall spelarna fokusera på detta och då kan man låta bli facebook, twitter och spånken. Jag vet att man är skitless på spelarnas krogvanor inom klubben.