1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1475227

Sv: Lilla SM 2012

Mackelito: Jag håller med. Det hade varit härligare och mer sammansvetsande om man hade svarat:

"...vi själva i laget, eller vi som egentligen skiter i så länge vi får våra pengar, kan få er att känna er stolta över att vara TIK:are. Vi har förlorat hela säsongen för att vi vill förlora. Det här brevet har en spökskrivare skrivit."


Svarskommentarer

Sv: Lilla SM 2012
Knylan: Du har rätt Knylan, meningen " Vi själva i laget, eller vi som egentligen skiter i så länge vi får våra pengar, kan få er att känna er stora över att vara TIK:are"

Den meningen hade passat bättre, den meningen hade sammanfattat säsongen. Så du får ett fint plus av mig och en klapp på axeln för att du.....är så duktig på att skriva på datorn :)))

Sv: Lilla SM 2012
Knylan "ironi är min livsstil": Håller med. Usch och fy för spelarna i Timrå IK som inte var och en, för hand och inte på en dator, skrivit ett förlåtelsebrev till oss supportrar. Så man via handstilen kan konstatera att det är de alltså och inte någon som bara sammanfattat vad de vill ha sagt och står för.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.