Inlägg: 1475287
Svarskommentarer
Sv: Lilla SM 2012
Hahl Bundy: Lycka till i kvalserien alla tikare!!!
Själv tror jag att på att Dif och Leksand spelar elitserien nästa säsong!!
Sv: Lilla SM 2012
Hahl Bundy: Jag såg Per Hallin fladdra förbi i något kort inslag tidigare, var det någon puff för ett längre inslag som kommer i pausen eller?
Inget bra spel alls. Känns inte som nåt hot alls.