Men va gör alla? Fan va dött de är här inne
Inlägg: 1476899
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
André.h:Jag sitter och kollar på Frölunda-Brynäs. I övrigt är det väl lugnet före stormen skulle jag gissa. :)
+ 4