Inlägg: 1479313
Svarskommentarer
Sv: Lilla SM 2012
Olle:
Ja, jag ser matchen själv. Och blir förbannad. Sedan när jag läser samma sak på forumet blir jag ännu mer förbannad och slår näven i bordet. Vi vet alla att domarna är kassa och att alla hatar oss. Men ännu leder vi...
Redigerad kommentar