Olle: Då får som fan rycka upp sig nu och visa var skåpet ska stå. Det här låter som en match dom fan inte ska förlora
Inlägg: 1479331
Svarskommentarer
Sv: Lilla SM 2012
hubbenorlen: Det är helt sjukt vad Leksand bjuder på indianare i egen zon, nu fick vi precis ett gratis 3-1 läge och än en gång är man kass i avslutet. Uscha, hade man nätat på 1/3 av dom här lägena så hade vi haft 4-0 nu.
En ANNAN sak som domarna måste skärpa till i afton är ju spelet mot Lundström. Leksingarna slashar och kraschar in i honom precis hela tiden och i en normal match hade dom åkt på både en och två utvisningar för detta.