1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1479524

Sv: Lilla SM 2012

DJ Hemp:

Herregud vilken nagelbitare det kommer bli i KS, än jämnare än på många år troligtvis. Ni har inte förlorat än, glöm inte det! Ni tar poäng när ni spelar dåligt, och har domaren i mot er? :) Det ser rätt okej ut tycker jag som neutral i det hela.


Svarskommentarer

Sv: Lilla SM 2012

yngwie:

En annan greps av ett glädjerus när vi fixade tvåpoängaren. Den verkade liksom körd när alla dessa vidriga leksingar och timråhatare hemsökte i alla fall mig och allting omkring... Men vi slog dem! För fan i helvete!!! Vad mer vill ni veta nu då eller???


Sv: Lilla SM 2012
Vars är den där leksingen som varit här och härjat den senaste tiden? 69an-mattias eller vad han nu kallar sig..

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...