En annan greps av ett glädjerus när vi fixade tvåpoängaren. Den verkade liksom körd när alla dessa vidriga leksingar och timråhatare hemsökte i alla fall mig och allting omkring... Men vi slog dem! För fan i helvete!!! Vad mer vill ni veta nu då eller???
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
yngwie:
En annan greps av ett glädjerus när vi fixade tvåpoängaren. Den verkade liksom körd när alla dessa vidriga leksingar och timråhatare hemsökte i alla fall mig och allting omkring... Men vi slog dem! För fan i helvete!!! Vad mer vill ni veta nu då eller???