S24 var toppen. Inge lagg, enkel reggning, enkelt och smidigt betalt. Bra kvalité och kommentatorn va de inge fel på. Trodde jag inte om aftonhoran.
Inlägg: 1479921
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
S24 funkade kanon hela matchen mot Leksand. Kvaliteten var helt ok även när vi körde ut det på 43,tums tv. Lite suddigare än vanliga sändningar var det ju men helt ok ändå.