S24 funkade kanon hela matchen mot Leksand. Kvaliteten var helt ok även när vi körde ut det på 43,tums tv. Lite suddigare än vanliga sändningar var det ju men helt ok ändå.
Inlägg: 1479928
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Marcus: Japp vi körde den på en 55a o det funkade helt ok. Så jag vet inte vad folk klagar på :)