Det är nu ganska precis 1 år sedan som ett större gäng, just från denna bok, hoppade runt bland div dåvarande kvalserie- klubbar, bytte "favoritlag" , o kom med glada tillrop, tex till VL, Örebro, SSK o andra.
Vad är det man säger, svinhugg går igen? VÄLKOMMEN att känna Kvalseriens ångestdrypande spänning! Vi minns fortf hur det var. Snart vet ni med.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bragd-Birger, Knylan:Hehe, härliga liknelser!
Det är nu ganska precis 1 år sedan som ett större gäng, just från denna bok, hoppade runt bland div dåvarande kvalserie- klubbar, bytte "favoritlag" , o kom med glada tillrop, tex till VL, Örebro, SSK o andra.
Vad är det man säger, svinhugg går igen? VÄLKOMMEN att känna Kvalseriens ångestdrypande spänning! Vi minns fortf hur det var. Snart vet ni med.