Ambroo: Vi hänger här o vi tycker o har oss tillsammans....på skoj mestadels.
När vi tycker extra mycket, eller extra o extra förresten, när vi tycker litegranna om Modo, då kommer dom i full parad genom cyberrymden...tutandes o blåsandes i fanfar i all den modolidiska "prakten", som nån värsta Pridefestival som spårat ur.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ambroo: Vi hänger här o vi tycker o har oss tillsammans....på skoj mestadels.
När vi tycker extra mycket, eller extra o extra förresten, när vi tycker litegranna om Modo, då kommer dom i full parad genom cyberrymden...tutandes o blåsandes i fanfar i all den modolidiska "prakten", som nån värsta Pridefestival som spårat ur.