Hade det skrivits ett liknande blogginlägg om Timrå strax innan denna viktiga match hade man gått i spinn över den potentiella jinxen eller anti-jinxen eller vad fasiken det kan innebära..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hade det skrivits ett liknande blogginlägg om Timrå strax innan denna viktiga match hade man gått i spinn över den potentiella jinxen eller anti-jinxen eller vad fasiken det kan innebära..