Timrå Icon:mmm.. en kasse öl!
Inlägg: 1482211
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: HAHAHAHAAAA!!! Vilket klassiskt klipp! "pipp-ar..."
Var det du som kommenterat under nicket Perstorp? hehehe
Redigerad kommentar