Oavsett domarna måste vi få längre anfall, då blir de tokstressade, som Calle J säger MÅSTE backarna gör bättre uppspel, och få UT puckjävlen, men det är ju inget nytt, kom ju sist pga av avsaknad av det.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Oavsett domarna måste vi få längre anfall, då blir de tokstressade, som Calle J säger MÅSTE backarna gör bättre uppspel, och få UT puckjävlen, men det är ju inget nytt, kom ju sist pga av avsaknad av det.
KÄMPAKÄMPAKÄMPAKÄMPA............