Olle: Nu är man ju enögd men jag tyckte djurgårdsspelarna kastade sig i många situationer...
Inlägg: 1482739
Svarskommentarer
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Rooster23: Djurgården föll ofta lite lätt men det var kanske inga rena filmningar? Endera försökte dom utnyttja trycket från DIF-publiken eller så går dom, bildligt talat, på knäna. Vi kan väl säga så här, till skillnad motför orden från klacken "stå upp" så simmade dom hellre på isen.