1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1482925

Sv: Lilla SM 2012

Blizzard:

Jag blev också glad. Kände att nu jävlar har vi medvind. Verkar inte som att något kan stoppa oss. Tänker lite på KS 2000. Då blev det oro efter sex raka vinster och sedan tre raka förluster. Visst att vi fixade det mot NH90 hemma i sista omgången men jag tänker att det mycket väl kan bli en reaktion mot DIF hemma nu härnäst. Då blir det panik här på HS.

Och utanför ens fönster ligger nedbrända broar som aldrig mer kan återuppbyggas...

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Lilla SM 2012
DJ Hemp: Det ligger mycket i det du skriver,det gäller att kämpa och slita till sista matchen är avklarad,tänk att det måste till ca. 20poäng för att vara riktigt säker så det är minst 7-9 points till för elitserien 2012-13 skall vara i hamn.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.