1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1482941

Sv: Lilla SM 2012
DJ Hemp: Ja ja vet inget om sånt där med seriösa proffsfotbollsklubbar i sverige . Jag tycker de är kul med vm och em . Och barcelona real madrid . Den nivån är skoj att se på . Att se svensk klubbfotboll är för mej som att se ett lakan torka i vinden . Kvaliten på fotboll och basket i sverige är så låg så man måste nog vara genuint intresserad för att gilla de .

Svarskommentarer

Sv: Lilla SM 2012

superfalle:

Jag hatar La Liga. Så jävla ointressant. Två lag som gör upp om titeln. Och jag är neutral inför båda. Ser fram emot EM. Särskilt nu när Sverige är med. Hoppas att vi gör bättre ifrån oss än senast. Var ju ganska värdelöst i den avgörande matchen mot Ryssland den gången. Nu snackar jag 2008.

För mig handlar det mest om att ha ett lag att genuint hålla på. Då leder mig Giffers in på svensk elitfotboll. Högsta serien i världens största sport. Som jag själv har spelat i fast inte på den nivån. Svårt att fatta engagemanget eller?


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.