dr-nix: fort kluven till Bremberg. Vinner Timrå på tisdag är djurgårn körd. Samtidigt om vi loosar på tisdag har vi en Bremberg som gör ALLT för att inga andra lag ska ta poäng mot timrå och hotar djurgårdens andra plats. Dilemman! Asg
Inlägg: 1483005
Svarskommentarer
Sv: Lilla SM 2012
Sjökan: om vi är kvar i elitserien ge önerud o torp 3 års,kontrakt för bövelen!!!!!! Älska!!! Våran egen,Pelle prestberg för fan
+ 3