Kvartsfinalserien mot Skellefteå AIK är i full gång. Bäst av tre är vad som gäller.
SAIK började med att vinna klart hemma i fredags med hela 6-1. Detta efter att ha avgjort matchen med fyra mål i sista perioden. Retur i Timrå idag och hemmalaget svarade upp med att forcera in tre mål sista kvarten. Vinst med 3-0, 1-1 i matcher och direkt avgörande match i Eon Arena i morgon kväll kl. 19. Be there!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kvartsfinalserien mot Skellefteå AIK är i full gång. Bäst av tre är vad som gäller.
SAIK började med att vinna klart hemma i fredags med hela 6-1. Detta efter att ha avgjort matchen med fyra mål i sista perioden. Retur i Timrå idag och hemmalaget svarade upp med att forcera in tre mål sista kvarten. Vinst med 3-0, 1-1 i matcher och direkt avgörande match i Eon Arena i morgon kväll kl. 19. Be there!