Någon som vet mera om Connys avstängning?
Inlägg: 1483913
Svarskommentarer
Sv: Lilla SM 2012
sargad: Conny har nog tröstsupit. Tur att en annan inte är hockeylirare efter den här ångestladdade skräckfilmssässongen... Åsså lite tips typ Steffo å Frithiofsson. En ny groggfavvo för 2000-talet:
- Absinthe möter Red Bull on the rocks! Nu snackar vi edge Of ice.
- Absinthe möter Red Bull on the rocks! Nu snackar vi edge Of ice.
Sv: Lilla SM 2012
sargad:Jag har pratat med en initierad Örebroare och det blev helt enkelt för mycket promille för att kunna vara hållbart i längden. Blir det Asplöven igen kanske?