Inlägg: 1483933
Svarskommentarer
Sv: Lilla SM 2012
John K: Får man kröka i Asplöven...? Kanske Bundy och jag ska snöra på oss rören igen då hehe
+ 1
sargad:Jag har pratat med en initierad Örebroare och det blev helt enkelt för mycket promille för att kunna vara hållbart i längden. Blir det Asplöven igen kanske?