usch. överraskade mig själv med att vara väldigt lite nervös inför fortsättningen sedan förra matchen, blev nästan lite arg på mig själv som räknade med en bra fortsättning. men idag, idag har nervositeten (eller triaden av Yn som den också kallas: ynklig, yr och ymnigt svettandes) tagit över.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
usch. överraskade mig själv med att vara väldigt lite nervös inför fortsättningen sedan förra matchen, blev nästan lite arg på mig själv som räknade med en bra fortsättning. men idag, idag har nervositeten (eller triaden av Yn som den också kallas: ynklig, yr och ymnigt svettandes) tagit över.
snälla, snälla, låt det bli poäng idag också!