Iphone70:Nåja, så uselt har man inte spelat tycker jag - förutom sista fjärdedelen av andra perioden när man inte lyckades neutralisera Djurgården i mittzon utan släppte ner dem i knäet på Lundström.
Nu gäller det att växla upp dock, och börja vinna fler tekningar igen!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Iphone70:Nåja, så uselt har man inte spelat tycker jag - förutom sista fjärdedelen av andra perioden när man inte lyckades neutralisera Djurgården i mittzon utan släppte ner dem i knäet på Lundström.
Nu gäller det att växla upp dock, och börja vinna fler tekningar igen!