spud: Det är en bra start, men det är mycket kvar.
Inlägg: 1484114
Svarskommentarer
Sv: Omg 6 KS 2012 Timrå IK - Djurgårdens IF 2012-03-27
T T: Nä nu är det fan dags för den lilla grupprunken i alla fall! Obesegrade!!!
Låt vaselinet skvätta!
+ 7
Sv: Omg 6 KS 2012 Timrå IK - Djurgårdens IF 2012-03-27
Det kanske inte är läge att förstöra festen, men en nyhet är en nyhet.
+ 2