Inlägg: 1484146
Svarskommentarer
Sv: Omg 6 KS 2012 Timrå IK - Djurgårdens IF 2012-03-27
JAG ÄR RÖRD. JAG ÄR STOLT. JAG ÄR TimråIT!
Nu måste jag stärka mig.
Edit: Jag skriver Timråit med stora bokstäver men det blir nån konstig länktext istället. Dåligt!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
+ 1
renen:
Medhåll! Vill INTE ha Montén.