Kommer naturligtvis vara på plats på torsdag. Men fan heller att jag sjunger, aldrig i livet. Blir intressant att se hur kat-c hanterar en förlust.. Kan nog bli livat. Herregud vilken soppa det här är.
då jag anser mig ha hyfsad insyn i kat-c utan att vara kat-c (har jobbat som gulväst i fotbollen) skulle jag säga att det är 50-50 men att det det är bättre att stanna hemma om man är "rädd", magkänslan är att antingen torsdag eller Tisdag kan spåra ur fullständigt, förmodligen med avbruten match helt och hållet"
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.