Lite hyfsad go läsning så här mellan matcherna.
Inlägg: 1485513
Svarskommentarer
Sv: Lilla SM 2012
Hahl Bundy:
Satan Satan Satan! Jag får verkligen panik i kubik när Wennerholm tippar att vi ska slå Örebro. Jinxarjävel!
Sv: Lilla SM 2012
Hahl Bundy:
"Jag har svårt att se att jumbon från Närke ska bli det första lag som slår Timrå i kvalserien."
Just det som skrämmer..
"Jag har svårt att se att jumbon från Närke ska bli det första lag som slår Timrå i kvalserien."
Just det som skrämmer..