Inlägg: 1485520
Svarskommentarer
Sv: Lilla SM 2012
Blizzard: Borrk i XP idag:
"Och Örebro kan lägga krokben för alla lag utom för Timrå i striden om andraplatsen.
Timrå gratulerar jag redan nu till en elitserieplats."
Sv: Lilla SM 2012
Blizzard: Ja, det är bara att hoppas att laget fortfarande har full fokus på att vinna matcher och inte börjar ta allt som klart redan. Det kan ju lätt bli så att man rycks med av alla andra.
"Jag har svårt att se att jumbon från Närke ska bli det första lag som slår Timrå i kvalserien."
Just det som skrämmer..